Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Μετάλλια και διακρίσεις

Ρωτήθηκαν επαγγελματίες του κρασιού να  πουν την γνώμη τους για την απονομή μεταλλίων από εξειδικευμένα περιοδικά οίνου και πόσο αυτά βοηθούν στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών κρασιών διεθνώς. Μπορεί με αυτό τον τρόπο ο ξένος καταναλωτής να εμπιστευτεί το brand Ελλάδα;

Νίκος Χρυσίδης – Εισαγωγική εταιρεία «Incort»
«Στοχεύοντας στην αναγνωρισιμότητα και στην εμπιστοσύνη του καταναλωτή, οπωσδήποτε κάθε αναφορά και κάθε εξειδικευμένη κίνηση μας φέρνει πιο κοντά στο στόχο. Ο στόχος δεν είναι μακριά, μα είναι το πιο δύσκολο διάστημα το τελευταίο κομμάτι της διαδρομής. Θεωρώ πως αν υπάρχουν από περισσότερες πλευρές ανάλογες εκδηλώσεις και προσπάθειες για να γίνεται θέμα, το ελληνικό κρασί, σίγουρα σε βάθος χρόνου με τακτικότητα και συνέπεια θα κερδίσει την εμπιστοσύνη του καταναλωτή. Το brand Ελλάδα έχει θετική απήχηση, η εικόνα που παρουσιάζει όμως σήμερα δεν πείθει.»
Τάσος Ιωσηφίδης – Εστιατόριο «Sirtakias»
«Ένα μετάλλιο είναι πάντα ένα μετάλλιο, όμως κατά τη γνώμη μου το πιο μεγάλο μετάλλιο θα το δώσει ο έλληνας εστιάτορας, μέσα από την οινοθήκη του και θα κάνει γνωστό το Μοσχοφίλερο σε όλη την Ευρώπη και γιατί όχι σε όλο τον κόσμο, αρκεί να το πίνει ο ίδιος στη σωστή θερμοκρασία και στο σωστό ποτήρι.»
Νίκος Τοπαλίδης – Εστιατόριο «Mykonos»
«Φυσικά και βοηθάει, μόνο όμως όταν τα μετάλλια προέρχονται από αναγνωρισμένα διεθνώς εξειδικευμένα έντυπα ή φορείς. Οι γερμανοί καταναλωτές δίνουν πάντα σημασία σε αυτά που γράφονται στα περιοδικά οίνου και μερικές φορές τα ακολουθούν σαν τη Βίβλο. Από την άλλη, η προβολή των μεταλλίων με εμφανείς ενδείξεις πάνω στην κάθε φιάλη, περισσότερο καλό, παρά κακό θα κάνει σε οποιοδήποτε κρασί. Η προβολή των μεταλλίων είναι ένας ακόμη τρόπος διαφήμισης του ελληνικού κρασιού και μάλιστα με θετικά αποτελέσματα.»
Νίκος Καραγιαννίδης – οινοχόος Hyatt Regency Casino
«Φυσικά και βοηθάει, γιατί δίνει την ευκαιρία στους αναγνώστες αυτού του εξειδικευμένου περιοδικού να σχηματίσουν μια άποψη, προτού καν δοκιμάσουν ένα κρασί. Βοηθάει σε πολύ μεγάλο ποσοστό να προωθήσει ένα προϊόν. Εξάλλου, η όλη διαδικασία στις γευστικές δοκιμές και στους διαγωνισμούς γίνονται με τέτοιο τρόπο, που εξασφαλίζουν την αντικειμενικότητα των αποτελεσμάτων, γιατί γίνεται από μια ομάδα καταξιωμένων επαγγελματιών με εμπειρία στο χώρο.»
Δημήτρης Κίτσου – Weinhandlung Schluckspecht GmbH
«Οι αναφορές στο ελληνικό κρασί με εξειδικευμένα περιοδικά οίνου, όπως είναι το «Wein + Markt», φέρνουν πάντα θετικά αποτελέσματα, αφού το περιοδικό διαβάζεται κάθε μήνα από χιλιάδες επαγγελματίες, που ζητούν σωστή ενημέρωση για το κρασί. Ωστόσο, θεωρώ ότι η απονομή μεταλλίων σε ένα προϊόν αποτελεί ακόμη ένα καλό τρόπο διαφήμισης του προϊόντος, όχι όμως και τον σημαντικότερο. Υπάρχουν εξαιρετικά κρασιά σε όλο τον κόσμο, που έχουν κατά καιρούς διακριθεί με μετάλλια σε σημαντικούς διαγωνισμούς και από εξειδικευμένα έντυπα, αλλά δεν το διατυμπανίζουν. Για μένα αυτό που έχει σημασία είναι το κρασί να είναι ποιοτικό, να έχει καλή σχέση με την τιμή του, να διαθέτει μια καλοσχεδιασμένη και ευκολοδιάβαστη ετικέτα. Το brand Ελλάδα στα κρασιά είναι αναγνωρίσιμο στο εξωτερικό από τις ποικιλίες του και από την συνεχή διαφήμιση σε μέσα μαζικής ενημέρωσης.»
Φρειδερίκος Λαζαρίδης – οινοποιία «Νίκος Λαζαρίδης»
«Οποιαδήποτε προσπάθεια αξιολόγησης γίνεται μέσα από διαφάνεια και αναγνωρισμένες διαδικασίες και μάλιστα όταν είναι από κάποιο έγκριτο μέσο μαζικής ενημέρωσης, μπορεί να είναι μέσο προβολής και αναβάθμισης του ελληνικού κρασιού. Η προσπάθεια αυτή πρέπει να ξεχωρίζει ανάμεσα σ’ όλες τις άλλες και να γίνεται με τέτοιο τρόπο, που και οι συνάδελφοι σας δημοσιογράφοι του εξωτερικού, να αναγνωρίζουν ότι τα standards τους που έχουν τεθεί ως προς το κομμάτι της διαδικασίας, είναι τουλάχιστον τα αντίστοιχα μ’ αυτά των εκάστοτε δικών τους διαδικασιών. Εφόσον ο φορέας είναι διαπιστευμένος και η αναγνωσιμότητα του μέσου ισχυρή, τότε μπορεί ο ξένος καταναλωτής να εμπιστευτεί το ελληνικό brand.»

from: http://www.nline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου