Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

Τί πίνει το ωραίο φύλο;


Είναι νέες, επαγγελματίες σε διάφορους χώρους και μητέρες. Μία ενδιαφέρουσα κατηγορία σύγχρονων Ελληνίδων με άποψη. Τις ρωτήσαμε για το κρασί και εκπλαγήκαμε ευχάριστα, γιατί γνωρίζουν πολλά περισσότερα από όσα οι περισσότεροι νομίζουμε ότι ξέρουν, χωρίς
Με λίγα λόγια δεν είναι «εύκολοι» πελάτες και αυτό που θέλουν δεν διστάζουν να το πουν με τα δικά τους λόγια, για να πάρουν αυτό που θέλουν και να το απολαύσουν, γιατί αυτό κάνουν!

Γκρέτα Λυμπεροπούλου
Δημοσιογράφος και μητέρα τριών παιδιών.
«Μου αρέσει το κρασί, δεν μου αρέσει όμως να πίνω μόνη μου. Στο σπίτι δεν πίνουμε κρασί επειδή δεν πίνει ο άντρας μου, θα πιω κρασί όταν είμαι καλεσμένη ή όταν βγούμε έξω, που αυτό σημαίνει μία με δύο φορές την εβδομάδα και φυσικά όταν έχω τραπέζι στο σπίτι μου. Έχω ιδιαίτερη προτίμηση στα λευκά κρασιά και περισσότερη στα fume΄, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν δοκιμάζω τίποτα άλλο, αντιθέτως και μάλιστα δεν είναι λίγες οι φορές που μου έχουν αρέσει πολύ κρασιά που δεν ήταν λευκά. Στο εστιατόριο την επιλογή του κρασιού συνήθως, εφόσον υπάρχει, την αφήνω στα χέρια κάποιου ειδήμονα ή κάποιου από την παρέα που γνωρίζει καλύτερα από εμένα. Όταν έχω τραπέζι στο σπίτι διαλέγω το κρασί που θα σερβίρω ανάλογα με το γεύμα και δεν έχω ποτέ μία επιλογή κρασιού, αλλά τρεις διαφορετικές επιλογές, ώστε σε περίπτωση που δεν αρέσει το κρασί που έχω διαλέξει σε κάποιον, να έχει εναλλακτική.
Κρασιά αγοράζω και από super market και από κάβες. Στα super market φυσικά δεν υπάρχει ενημερωμένο προσωπικό για να βοηθήσει στην επιλογή, αλλά και στις πεισσότερες κάβες βρίσκω την ενημέρωση ελλειπή. Συνήθως ξέρω τι θέλω και διαλέγω κρασί με κριτήριο τη γεύση. Η ετικέτα δεν με προσελκύει καθόλου, ενώ μου αρέσουν πολύ τα ποτήρια του κρασιού και ιδιαίτερα τα πολύ μεγάλα και από λεπτό γυαλί.
Χθες δοκίμασα ένα κρασί που μου άρεσε πάρα πολύ, αν και δεν ήταν fume΄. Ήταν το Αυστραλέζικο Rose Mount.»

Άννα Γιώτη
Μέλος του Φιλανθρωπικού Ιδρύματος ΕΛΕΠΑΠ και μητέρα δύο παιδιών.
«Μου αρέσει κυρίως το άσπρο κρασί. Πίνω όταν βγαίνω, δηλαδή μία με δύο φορές την εβδομάδα. Θα ήθελα να πίνω και στο σπίτι, αλλά το αποφεύγω. Όταν κάνω τραπέζι σπίτι μου προσέχω το κρασί να ταιριάζει με το φαγητό και προσφέρω το κρασί που προτιμώ, έχω όμως πάντα εκτός από το κρασί που μου αρέσει, κόκκινο και λευκό κρασί και από δύο επιλογές στο καθένα, ώστε να ικανοποιηθούν όλοι οι συνδαιτημόνες. Από λευκά συνήθως έχω ένα Chardonnay και ένα πιο φρουτώδες.
Όταν βρίσκομαι σε εστιατόριο πολλές φορές επιλέγω εγώ το κρασί ή κάποιος άνδρας. Διαλέγω ένα φρουτώδες, χωρίς να με αποσχολήσει πολύ αν ταιριάζει με το φαγητό μου. Όταν διαλέγει κάποιος άλλος θα πω την άποψή και αν το κρασί που τελικά επιλεγεί δεν με ικανοποιεί δεν θα το πιω.
Κρασιά αγοράζω από super market, όχι από κάβες. Όταν πρόκειται να επιλέξω ένα κρασί με ενδιαφέρει πολύ η προέλευσή του, η ετικέτα σπάνια με προσελκύει, και επίσης κοιτάω την εσοδεία και διαλέγω κυρίως ελληνικά κρασιά.
Γενικά προτιμώ τα κρασιά με ελαφριά φρουτώδη γεύση, όχι τα πλύ έντονα και όχι τα πολύ όξινα. Επίσης και η σαμπάνια μου αρέσει πολύ. Όταν σπούδαζα στο Λονδίνο, μετά από τα μαθήματα το βράδυ μου άρεσε να πίνω ένα ποτήρι Chardonnay Ernest & Julio Gallo. Από ελληνικά κρασιά μου αρέσει πολύ το Άδολη Γης, ο Θαλασσίτης και οι Τέσσερις Λίμνες που δοκίμασα τελευταία.»

Φανή Σαραντοπούλου
Αρχιτέκτων- Δημοσιογράφος, μητέρα τριών παιδιών.
«Βεβαίως μου αρέσει το κρασί, το οποίο απολαμβάνω με χαρά. Πίνω ανάλογα με τη διάθεσή μου ακόμη και στο σπίτι και προτιμώ τα κόκκινα κρασιά. Στο εστιατόριο αφήνω κάποιον άντρα να διαλέξει, πάντα όμως ρωτάνε τη γνώμη μου και εγώ λέω πάντα την άποψή μου. Λαμβάνω πάντα υπ’ όψην μου το μενού προκειμένου να διαλέξω το κρασί που θα το συνοδεύσει ένα γεύμα και επίσης λαμβάμω υπ’ όψην τις προτιμήσεις των καλεσμένων μου και τις επιθυμίες τους. Αν το γούστο μου δεν συμπίπτει με εκείνο των καλεσμένων μου έχω δύο με τρία διαφορετικά είδη κρασιών, τα οποία διαλέγω πάντα με τη συμβολή του συζύγου μου.
Συνήθως αγοράζω κρασιά από κάβα. Η ετικέτα παίζει κάποιο ρόλο αισθητικής για μένα και από πλευράς γεύσης προτιμώ τα πιο φρουτώδη και λιγότερο ξηρά κρασιά. Εκτός από την περίπτωση που κάποιος είναι πολύ ειδικός σε μία κάβα και μου προτείνει κάτι, συνήθως διαλέγω μόνη μου ή δοκιμάζω κάποιο κρασί που κάποιος δοκίμασε, του άρεσε και μου το πρότεινε.
Μου αρέσουν πολύ τα κρασιά του Χαρλαύτη και ειδικότερα το Chardonnay του, όπως επίσης και το κόκκινο Βιβλία Χώρα. Κατά καιρούς από διάφορα ταξίδια μας στην Ιταλία έχουμε φέρει κρασιά Tignanello, τα οποία πολλές φορές μας αρέσει να τα απολαμβάνουμε τα βραδιά σπίτι μας. Το αγαπημένο μου όμως είδος κρασιού είναι το Beaujolais Nouveau.»

from: http://www.yumm.gr/article/19188

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου