Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Σταθερή η πορεία των ελληνικών κρασιών στην αμερικανική αγορά




ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ. Η εκδήλωση για την προβολή των ελληνικών κρασιών που διοργάνωσε η εισαγωγική εταιρεία «Nestor Imports»  στο εστιατόριο «Αύρα» στο Μανχάταν παρείχε τη δυνατότητα στον γενικό διευθυντή της εταιρείας Τσακ Αντρια, καθώς επίσης και στους εκπροσώπους των οινοβιομηχανιών από τη γενέτειρα να παρουσιάσουν τα ελληνικά κρασιά.
Αν και η παρουσίαση είχε ανεπίσημο χαρακτήρα, εν τούτοις οι Αμερικανοί και ομογενείς οινολόγοι, ιδιοκτήτες ποτοπωλείων και εστιατορίων είχαν την δυνατότητα για τρεις περίπου ώρες να γευτούν τα κρασιά και να πληροφορηθούν από πρώτο χέρι για τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η παραγωγή και τυποποίηση των ελληνικών κρασιών στο Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη, στο Οινοποιείο «Οινοφόρος», στο «Κουρτάκης» και σε άλλα οινοποιεία της Ελλάδας.
Οι εκπρόσωποι του «Nestor Imports», καθώς επίσης και των προαναφερόμενων οινοβιομηχανιών, μιλώντας στον «Ε.Κ.» εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την πορεία των ελληνικών κρασιών στην αμερικανική αγορά. Επεσήμαναν ότι η κρίση που τα τρία τελευταία χρόνια ταλανίζει τις ΗΠΑ δεν έχει επηρεάσει τα ελληνικά κρασιά και απέδωσαν το γεγονός στις προσπάθειες που καταβάλλουν οι ομογενείς εστιάτορες.
Ο γενικός διευθυντής του «Nestor Imports», Τσακ Αντρια, ανέφερε πως στην εκδήλωση συμμετείχαν πολλοί έμποροι, οινολόγοι και εστιάτορες και ότι στόχος ήταν να παρουσιάσουν τη μεγάλη γκάμα και την ποιότητα των ελληνικών κρασιών.
Παράλληλα, τόνισε ότι πέραν των γνωστών υπάρχουν και πολλές νέες ποικιλίες οι οποίες προέρχονται από διαφορετικά διαμερίσματα, από διαφορετικές κλιματικές ζώνες και από διαφορετικά υψόμετρα.
Ερωτηθείς για την επιρροή της κρίσης, υποστήριξε ότι «τα ελληνικά κρασιά απευθύνονται κυρίως στην εθνική αγορά. Παραδοσιακά τα ελληνικά κρασιά διατίθενται στα ελληνικά εστιατόρια, στις ελληνικές γειτονιές και στα ελληνικά καταστήματα και αυτό διότι οι ομογενείς διατηρούν τις παραδόσεις και προτιμούν τα ελληνικά προϊόντα και τους ευχαριστούμε. Στόχος μας είναι να διευρύνουμε την αγορά και η εκδήλωση αυτή έρχεται να εξυπηρετήσει αυτό τον σκοπό. Καθ' όλη την διάρκεια της κρίσης οι πωλήσεις της εταιρείας μας ήταν σταθερές και αυτό οφείλεται στους εστιάτορες οι οποίοι προωθούν τα προϊόντα μας».
Ερωτηθείς για τις πολιτείες στις οποίες διανέμουν τα ελληνικά κρασιά, διευκρίνισε ότι διανέμονται σε 40 πολιτείες των ΗΠΑ, ότι τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις την διατηρεί η Νέα Υόρκη και ότι ακολουθούν η Βοστώνη και το Σικάγο.
Ο κ. Γιώργος Ζάχαρης, διευθύνων σύμβουλος του Κτήματος Κώστα Λαζαρίδη, επεσήμανε: «Είμαστε στην αμερικάνικη αγορά από το 1995. Είναι από τις χώρες που έχουμε επενδύσει και έχει πιάσει τόπο. Αυτό οφείλεται στη μεγάλη παρουσία του εθνικού στοιχείου στην συγκεκριμένη αγορά και κυρίως στην εμπορική δραστηριότητα. Μας βοηθάνε αφάνταστα να μπούμε στην ευρύτερη εμπορική αγορά».
Ερωτηθείς για τις επιπτώσεις της κρίσης των ΗΠΑ, είπε ότι «στην διάρκεια της αμερικάνικης κρίσης δεν πήγαμε χειρότερα, αλλά καλύτερα. Είχαμε τη δυνατότητα να δρέψουμε τους καρπούς της μεγάλης επένδυσης που έχουμε κάνει εδώ από το 1995».
Οσον αφορά την ελληνική κρίση, είπε ότι «θα επηρεάσει τους πάντες και ότι θα χρειαστεί να περάσει πολύς καιρός να συνειδητοποιήσουμε το μέγεθος της κατάστασης και μετά να επανέλθουμε σε καινούργιες ισορροπίες».
«Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι έχουν αλλάξει οι καταστάσεις και ότι πρέπει να γίνουμε περισσότερο Ευρωπαίοι παρά Μεσόγειοι. Λίγη περισσότερη δουλειά και λιγότερες διακοπές, μεγαλύτερη προσπάθεια και παραγωγικότητα και στο τέλος πιστεύω θα τα καταφέρουμε», πρόσθεσε ο κ. Ζάχαρης.
Ο κ. Τάσος Δροσιάδης, οινολόγος στην εταιρεία «Οινοφόρος», υπογράμμισε ότι είναι η πρώτη επίσκεψη και ότι είναι εντυπωσιασμένος. «Βασικός στόχος -συνέχισε- είναι να μπορέσουμε να εξαγάγουμε περισσότερα προϊόντα και ο κόσμος πρέπει να αρχίσει να μαθαίνει το ελληνικό κρασί γιατί έχει να πει πράγματα. Είναι ένα κρασί που πάει πολύ καλά με το φαγητό και αναδεικνύονται και ταυτόχρονα αναδεικνύουν και το φαγητό. Και αυτό πρέπει να το κεφαλαιοποιήσουμε».
Ο κ. Γκράχαμ Μπλέικ, διευθυντής εξαγωγών της «Greek Wine Cellars», επεσήμανε ότι η εταιρεία που εκπροσωπεί είναι μια από τις μεγαλύτερες οινοβιομηχανίες και ότι παρά ταύτα διατηρεί τον οικογενειακό χαρακτήρα της οικογένειας Κουρτάκη. Αυτή τη στιγμή, της επιχείρησης ηγείται ο Βασίλης Κουρτάκης, ο οποίος ανήκει στην τρίτη γενιά και είχε σπουδάσει στη Γαλλία. Πρόσθεσε δε, ότι παράλληλα με τη Ρετσίνα παράγουν και μια μεγάλη γκάμα υψηλής ποιότητας ελληνικών κρασιών.

FROM: http://www.ekirikas.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου